Total de visualitzacions de pàgina:

26 de des. 2011

EL MEU VEÍ ÉS UN GOS

MARTINS, Isabel Minhós. El meu veí és un gos. [O Meu Vizinho É Um Cão]. Trad. David Salas. Il·lust. Madalena Matoso. [Barcelona]: Fundación Intermón Oxfam, 2011. ISBN 13: 978-84-8452-688-9


Sinopsi / Sinopse:
Una nena explica en primera persona l’arribada a l’edifici dels nous veïns. Aquests són estranys… però no pas més que els llogaters que hi vivien abans. El meu veí és un gos és una història rica en valors però també en art i literatura. Amb una gran dosi d’humor, el llibre parla, en el fons i en resum, del comportament humà. Una lectura molt recomanable per a petits, però de la qual també gaudiran els adults.

Sobre l’autora / Sobre a autora:
Isabel Minhós Martins (Lisboa, 1974) és llicenciada en Disseny i Comunicació per la Facultat de Belles Arts de Lisboa. L’any 1999 funda Planeta Tangerina, un estudi especialitzat en programes pedagògics que desenvolupa textos per a revistes infantils, guions de còmic, pel·lícules d’animació i continguts educatius. Més tard, Planeta Tangerina es converteix en una editorial especialitzada en la creació de llibres àlbum per a nens, on Isabel Martins hi publica diversos llibres.

Més informació / Mais informações em:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.